fredag 27 september 2013

Veckobrev v.40

Hej!

Ännu en vecka har gått och jag tycker veckorna går alldeles för fort just nu! 
i tisdags la jag ut utvecklingssamtalstiderna. Jag vill att ni bekräftar om ni kan eller inte kan den utsatta tiden så fort som möjligt!

I onsdags skickade jag hem skolans ordningsregler. Det finns en talong medskickad som jag vill att ni fyller i när ni läs igenom reglerna tillsammans mer ert barn. Båda vårdnadshavarna ska skriva under pappret. 

Det börjar bli kyligt ute. Det kan vara bra om era barn har mössa och vantar i skolan så de inte behöver frysa när de är ute på rast.

Det är nu klart att det blir Jennie Dahl som kommer vara klassens lärare från och med vårterminens början. Från v.45-jullovet kommer Birgitta Åström förmodligen vara klassens lärare. 
Jennie är med klassen under några lektioner i veckan för att lära känna klassen och se hur vi jobbar.

Här är veckansord orden som eleverna har i läxa: Förhör är onsdag 2 oktober.

Nummer
Numret
Tömma
Tömt
Tomma
Tomt
Dumt
Dumma
Himmel
Himlen

Trevlig helg!

Johanna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar