fredag 20 september 2013

Veckobrev v.39

Hej!

Den här veckan har eleverna fortsatt skriva på deras äventyr. Nästa vecka ska vi skriva färdigt äventyrssagan. 



På tisdag är det mattecafé. Eleverna fick med sig en lapp hem i torsdags om detta. Finns ett inlägg ang. detta längre ned på sidan. På måndag vill vi att ni lämnar in talongen om ni kommer eller inte. 

Nästa vecka har vi friluftsdag tillsammans med F-klass och år 1. Jag har bloggat information om denna dag i ett inlägg nedanför. Kom ihåg kläder efter väder och att eleverna ska ha med sig matsäck den dagen.Eleverna går i skolan vanliga tider den dagen, 7.45-13.50.

Jag ska ha utvecklingssamtal med 14 elever i klassen. Resten kommer ha samtal med Serap. Alla utvecklingssamtal kommer att vara måndag den 14 oktober, v.42. Denna dag är en studiedag så eleverna är egentligen lediga, men för att jag ska hinna med alla samtal innan jag går hem så blir det såhär i år. Jag kommer lägga ut tider i fliken ovanför. Hör av er snarast om tiden inte passar. 

Trevlig helg!
Johanna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar