måndag 28 april 2014

Samrådsmöte

Dags för samrådsmöte med vårdnadshavare till elever på Sälens skola.

Vårterminens samrådsmöte hålls tisdag 6 maj 2014, kl: 18.00-19.30 i konferensrummet (vid lärarnas arbetsrum).

Kostchefen Fredrika Thors är inbjuden och kommer att delta OM ni har frågor som rör skolmaten. Kom ihåg att alla frågor måste meddelas i förväg om de ska tas upp på mötet.

Inför mötet kan du som vårdnadshavare kontakta representanten för aktuell klass och meddela frågor/synpunkter som du vill framföra. Du kan naturligtvis också kontakta mig direkt om du så vill.

Senast onsdag 30 april ska frågor/synpunkter ha kommit in till representanterna, som meddelar detta till mig. Obs! Du som är representant måste meddela mig de frågor som ska tas upp senast 2 maj. Jag skickar sedan ut en dagordning på måndag 5 maj till representanterna. De representanter som ej kan delta kallar sin suppleant.
OBS! Det är endast frågor som anmälts till mig i förväg som kommer att tas upp. Inga ”övriga” frågor.


Inga-Maj Fjällborg
Rektor
Tel: 0280-18750; 070-3978376

Representanter för vårdnadshavarna:

År                               Ordinarie                                     Suppleant
F                                 Karolina Kempe                         
1:1                              Anna Jungerstedt
1:2                              Emelie Karlsson                         
2                                 Maria Wikström                         
3                                 Annika Holgersson                      Therese Lissdaniels
4                                 Sanni Nilsson                              Cissi Bjuredal

För år 5 har jag inte fått någon representant. Om det finns någon vårdnadshavare  

med barn i den klassen som vill vara representant så kontakta mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar