torsdag 29 november 2012

Veckobrev v.49


I onsdags hade eleverna faddergympa. Det var jättekul! Full fart och det fungerade jättebra! Det var mycket samarbetsövningar både mellan faddrarna och i lekar. En toppenfadder grej som jag upplevde som lyckad!
Dela ut lagkort.

Glada tjejer!
Imorgon,fredag, åker vi till Tomteland. Kommer ett blogginlägg om det under helgen =)
Jag kommer vara ledig torsdag och fredag nästa vecka. På torsdag kommer Birgitta Åström vikariera för mig på morgonen sen idrott och efter lunch Susanne och Ammi. På fredag kommer Susanne vara med klassen.
Kom ihåg att lämna in läxorna på onsdag. Jag kommer dela ut dom igen samma dag eftersom jag är ledig på torsdag.


Torsdag den 13 december är det luciafirande i Sälenhallen. Kl.8.00 börjar luciatåget gå. Jag rekomenderar att ni är i hallen 7.30 så att barnen hinner byta om. Eleverna får själva välja om de ska vara stjärngosse, tärna, tomte eller pepparkaksgubbe.  
De elever som åker buss eller blir lämnade vid skolan på morgonen går personal med till Sälenhallen ca 7.35.
Det är obligatorisk närvaro men det är frivilligt att delta i luciatåget. Om ert barn inte vill vara med så måste ni lämna en skriftlig lapp med vårdnadshavarens underskrift.
Jag kommer inte vara med på luciamorgonen (är på min sons luciafirande) utan kommer så fort jag kan. Ingela och Ammi kommer vara med klassen borta i Sälenhallen och de ansvarar för att eleverna kommer tillbaka till skolan.

Eleverna har idrott som vanligt den dagen.


Trevlig helg!

Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar